Pricing

Ontdek onze op maat gemaakte pakketten die zijn ontworpen om aan jouw unieke bedrijfsbehoeften te voldoen. Elk pakket is ontworpen om een maximaal rendement op investering te leveren, zodat je meer krijgt voor minder.

klaviyo setup

Account Configuratie

Start
Groei
Retentie
Nieuw Klaviyo account inrichten volgens best practices
Flow: Welcome Series

Enkele Welcome Series + pop-up

Dubbele Welcome Series aan de hand van klant-keuze, e.g. women's vs men's clothing

Meerdere pop-ups en welcome series aan de hand van bestsellers

Flow: Checkout

Simpele checkout

Split op basis van AOV

Uitgebreide checkout flow om winst te maximaliseren

Flow: Browse Abandonment

Simpele browse abandonment flow

Split op basis van marge van producten

Uitgebreide browse abandonment met segmentatie

Flow: Post Purchase

Thank you flow

Thank You + Review vragen

Thank You + Review + Cross-sell & Up-sell

Prachtig vormgegeven e-mails
Content creatie
Opstartkosten

€1.500

€3.000

€4.500

klaviyo campaigns

Nieuwsbrieven

Start
Groei
Retentie
Nieuwsbrieven per maand

1

2

4

Prachtig vormgegeven e-mails
Content creatie
Groei van nieuwsbrief lijst

1 pop-up (custom design)

2 pop-ups (A/B test)

Vergaande segmentatie in pop-ups

Prijs per maand

€150 per maand

€300 per maand

€600 per maand

klaviyo optimalisatie

Flow Optimalisatie

Start
Groei
Retentie
Flow Optimalisatie

4 uur account optimalisatie

8 uur account optimalisatie

20 uur account optimalisatie

A/B testen bestaande e-mails
Nieuwe e-mails toevoegen aan flows
Surveys
Klantwaarde Verhogen (Lifetime Value)
Concurrentie-onderzoek
Loyaliteitsprogramma
Segmentatie flows

Op basis van aankoop-proces

Aankoopfrequentie +
Product gekocht

Hyper-personalisatie

Uurtarief

€100 ex BTW

€100 ex BTW

€100 ex BTW

Prijs per maand

€400 per maand ex BTW

€800 per maand ex BTW

€2.000 per maand ex BTW

Transpack
Transpack

Transpack Packaging moest het voor onze samenwerking vooral hebben van naamsbekendheid, bestaande relaties en paid search. Retentiemarketing werd nog niet toegepast, dus veel bestaande klanten werden niet aangemoedigd om vaker terug te komen. Door de samenwerking met Solid Growth gebeurt dit nu wél.

Stone & Tile Company
Stone & Tile Company

The Stone & Tile Company is een webwinkel met aardige staat van dienst in het Verenigd Koninkrijk. Zij hebben ons benaderd om een retentiemarketing strategie op te zetten middels Klaviyo, zodat ze geen klanten meer verliezen en inactieve klanten geheractiveerd kunnen worden. Ontdek hoe wij hen hebben geholpen.

Prept
Prept

Prept is een Nederlandse startup, gericht op gezonde en makkelijke voeding. Tijdens het opzetten van het merk hebben zij ons benaderd om e-mail flows te bouwen, zodat alles aan de achterkant goed stond voor de bovenkant van de funnel werd gevuld. Ontdek hoe wij hen hebben geholpen aan een goede start.

Perfecthomeshop
Perfecthomeshop

Voor onze samenwerking deed Perfecthomeshop nog niets met e-mailmarketing. Wij hebben daar verandering in gebracht door flows over de gehele customer journey op te zetten.

Noony
Noony

Voor onze samenwerking met Noony had het merk slechts een basale e-mailmarketingopzet via Klaviyo, die bovendien niet optimaal functioneerde. Ons project heeft dit landschap compleet veranderd. We hebben een strategie ontwikkeld gericht op de hele klantreis, Klaviyo volledig geconfigureerd en ingezet om 'buyers remorse' te verminderen en de frequentie van meerdere aankopen te verhogen.

Vrijblijvend gesprek?

Koen van Hooren

Co-founder

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.

Retentie-marketing voor webwinkels met pit

Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.

Gericht op omzetgroei, niet gedacht vanuit één kanaal
Met 10 jaar ervaring in e-commerce zijn wij een krachtige partner in de executie
Wij snappen jouw branche en denken met je mee.