Pricing
Ontdek onze op maat gemaakte pakketten die zijn ontworpen om aan jouw unieke bedrijfsbehoeften te voldoen. Elk pakket is ontworpen om een maximaal rendement op investering te leveren, zodat je meer krijgt voor minder.
Account Configuratie
Enkele Welcome Series + pop-up
Dubbele Welcome Series aan de hand van klant-keuze, e.g. women's vs men's clothing
Meerdere pop-ups en welcome series aan de hand van bestsellers
Simpele checkout
Split op basis van AOV
Uitgebreide checkout flow om winst te maximaliseren
Simpele browse abandonment flow
Split op basis van marge van producten
Uitgebreide browse abandonment met segmentatie
Thank you flow
Thank You + Review vragen
Thank You + Review + Cross-sell & Up-sell
€1.500
€3.000
€4.500
Nieuwsbrieven
1
2
4
1 pop-up (custom design)
2 pop-ups (A/B test)
Vergaande segmentatie in pop-ups
€150 per maand
€300 per maand
€600 per maand
Flow Optimalisatie
4 uur account optimalisatie
8 uur account optimalisatie
20 uur account optimalisatie
Op basis van aankoop-proces
Aankoopfrequentie +
Product gekocht
Hyper-personalisatie
€100 ex BTW
€100 ex BTW
€100 ex BTW
€400 per maand ex BTW
€800 per maand ex BTW
€2.000 per maand ex BTW


Transpack Packaging moest het voor onze samenwerking vooral hebben van naamsbekendheid, bestaande relaties en paid search. Retentiemarketing werd nog niet toegepast, dus veel bestaande klanten werden niet aangemoedigd om vaker terug te komen. Door de samenwerking met Solid Growth gebeurt dit nu wél.


The Stone & Tile Company is een webwinkel met aardige staat van dienst in het Verenigd Koninkrijk. Zij hebben ons benaderd om een retentiemarketing strategie op te zetten middels Klaviyo, zodat ze geen klanten meer verliezen en inactieve klanten geheractiveerd kunnen worden. Ontdek hoe wij hen hebben geholpen.


Prept is een Nederlandse startup, gericht op gezonde en makkelijke voeding. Tijdens het opzetten van het merk hebben zij ons benaderd om e-mail flows te bouwen, zodat alles aan de achterkant goed stond voor de bovenkant van de funnel werd gevuld. Ontdek hoe wij hen hebben geholpen aan een goede start.


Voor onze samenwerking met Noony had het merk slechts een basale e-mailmarketingopzet via Klaviyo, die bovendien niet optimaal functioneerde. Ons project heeft dit landschap compleet veranderd. We hebben een strategie ontwikkeld gericht op de hele klantreis, Klaviyo volledig geconfigureerd en ingezet om 'buyers remorse' te verminderen en de frequentie van meerdere aankopen te verhogen.
Vrijblijvend gesprek?

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.
Retentie-marketing voor webwinkels met pit
Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.
