Transpack Packaging
Transpack Packaging is een groothandel met webwinkel in verpakkingsmateriaal en opereert in het Verenigd Koninkrijk. Klanten nemen de producten mee in hun oplossingen voor de eindklant. Van verpakkingen voor voeding tot de kartonnen dozen die we allemaal kennen als we bestellingen plaatsen, Transpack regelt het voor haar klanten.
Transpack biedt met een B2B webshop verpakkingsmateriaal aan in het Verenigd Koninkrijk.



Wat we hebben gedaan
Solid Growth heeft voor Transpack een basic opzet gerealiseerd in Klaviyo en door middel van campagnes het nieuwe systeem opgewarmd. Hierdoor komen toekomstige e-mails in de inbox van klanten terecht en verhoogden we direct de omzet.
WELCOME FLOW
De welcome flow had een duidelijk doel: mensen kennis laten maken met Transpack. Omdat dit een B2B case betreft, hebben we geen kortingen weggegeven en zijn we ons echt gaan richten op het bouwen van de relatie.

CAMPAGNES
Met verschillende campagnes hebben we het account weten op te warmen en hebben we de kerstperiode voor Transpack afgetrapt. Met open rates boven de 50% werden deze goed ontvangen door contacten.

CHECKOUT ABANDONMENT FLOW
Goed getimede reminders om te voorkomen dat we klanten verliezen. Verpakkingen zijn voor veel klanten een 'bijzaak', waardoor andere ad-hoc taken voorrang krijgen. We voorkomen het verlies van deze orders met de checkout abandonment flow.

Vrijblijvend gesprek?

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.
Retentie-marketing voor webwinkels met pit
Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.
