Prept
Een gezond ontbijt makkelijk maken, dat was de gedachte die Joeri had toen hij Prept oprichtte. Prept is niet alleen de vervanger van je dagelijkse ontbijtgranen, het is een teken van een gezonde lifestyle. Het perfecte begin van je dag. Want als je gezond en makkelijk begint, snoep je gedurende de dag minder snel. Met eigen ontbijtgranen en digitale producten als trainingsschema's en coaching helpt Prept klanten vitaler worden.
Begin je dag goed met Prept! Het merk heeft eigen ontbijtgranen die gezonder (en lekkerder) zijn dan de producten in de supermarkt. Minder suikers, meer eiwitten, de basis voor een gezonde, sportieve dag!



Wat we hebben gedaan
Solid Growth heeft Klaviyo flows ontwikkeld voor Prept. Door deze flows wordt de gehele customer journey ondersteund met marketing automation, waardoor klanten precies op het juiste moment de informatie krijgen die ze nodig hebben. Dit helpt hen richting een (nieuwe) aankoop.
WELCOME FLOW
In de welcome flow hebben we bewustwording gecreëerd door de vergelijking te maken met ontbijtgranen die in de supermarkt verkrijgbaar zijn. Klanten bleken vooral op te zien tegen het bereiden, dat bezwaar hebben we voor nieuwe potentiële klanten getackeld door te laten zien hoe je Prept in 30 seconden bereidt.

POST PURCHASE FLOW
Onze proactieve benadering in de fase na de aankoop heeft het gebruik van de ontbijtgranen gestimuleerd, terwijl het benoemen van digitale producten voor meer terugkerende klanten heeft gezorgd.

REPLENISHMENT FLOW
Met behulp van data-analyse konden we klanten op tijd herinneringen sturen wanneer ze (waarschijnlijk) bijna door hun voorraad heen waren om deze aan te vullen.


Via LinkedIn kwam ik in aanraking met de expertise van Koen. Na zijn posts en website bekeken te hebben was ik overtuigd van zijn kwaliteiten en was ik benieuwd hoe hij dit bij Prept zou aanpakken. Wat mij vrij snel positief opviel, is dat Koen direct probeert mee te denken bij problemen en kansen die zich voortdoen. Solid Growth is pro-actief, denkt out-of-the-box en dat levert nieuwe kansen op voor mijn merk.
Op communicatie blinken ze uit. Je weet wat er speelt en wat er gaat gebeuren. Iedere vrijdag wordt er een mooi overzicht gestuurd over alle actiepunten die afgerond zijn en wat erop de planning staat voor de daaropvolgende week.
Heel tevreden over deze samenwerking.
Vrijblijvend gesprek?

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.
Retentie-marketing voor webwinkels met pit
Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.
