Perfecthomeshop
Over het merk Perfecthomeshop
It's all in the name: alles voor perfectie in huis - voor een betaalbaar prijsje. Zo kunnen we Perfecthomeshop het beste omschrijven. Ooit begonnen als een matrassen leverancier, inmiddels een volwaardige interieurwebwinkel met breed assortiment. Ook aan de trouwe viervoeters wordt gedacht: voor de hond of kat des huizes is er ook genoeg te vinden. Perfecthomeshop onderscheidt zich door haar prijs-kwaliteitverhouding en focus op de klantenservice. Iedereen wordt snel en vooral goed geholpen. Dit maakt de webwinkel voor veel Nederlanders de perfecte plek voor een impuls in huis.
Perfecthomeshop biedt betaalbare meubels en woonaccessoires aan via een eigen webshop. Ze leveren aan consumenten, maar ook aan (kleine) bouwbedrijven voor de herinrichting van woningen.



Wat we hebben gedaan
Solid Growth heeft een strategie opgezet en Klaviyo van de grond af aan opgebouwd. De flows zijn gedurende de samenwerking verder uitgebouwd over de gehele customer journey. Hierdoor verzekeren we Perfecthomeshop van genoeg contactmomenten en weten we klanten langer aan het merk te binden dan een interieurwebwinkel zonder doordachte retentiemarketing strategie. Dit hebben we gecombineerd met een heractivatie van inactieve contacten om meer uit retentie te halen en niet te hoeven betalen voor contacten zonder koopintentie. Hierdoor blijven de maandelijkse kosten zo laag mogelijk en wordt de omzet gemaximaliseerd.
NEW CUSTOMER THANK YOU FLOW
Door de new customer thank you flow hebben we geprobeerd nieuwe klanten binnen enkele weken om te zetten in terugkerende klanten. Dit door kleinere, betaalbaardere accessoires aan te bieden na het doen van een grotere aankoop. Deze e-mails werden alleen naar nieuwe klanten gestuurd.

WELCOME SERIES
Door slimme pop-ups te plaatsen met Klaviyo hebben we het conversiepercentage weten te verhogen en bezoekers gestimuleerd klant te worden.

CHECKOUT ABANDONMENT FLOW
Bezoekers die afhaken in het afrekenproces, waren erg dicht bij een aankoop en zaten achteraan in de funnel. Die hebben we teruggehaald met een specifieke checkout abandonment flow, het doel was potentieel misgelopen omzet terughalen.


Solid Growth heeft onze volledige Klaviyo strategie opgezet en de executie hiervan gedaan.
Vrijblijvend gesprek?

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.
Retentie-marketing voor webwinkels met pit
Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.
