Schedule a meeting
Noony

Volledige klantreis gebouwd die de 'fun' van Noony benadrukt.

Voor onze samenwerking met Noony had het merk slechts een basale e-mailmarketingopzet via Klaviyo, die bovendien niet optimaal functioneerde. Ons project heeft dit landschap compleet veranderd. We hebben een strategie ontwikkeld gericht op de hele klantreis, Klaviyo volledig geconfigureerd en ingezet om 'buyers remorse' te verminderen en de frequentie van meerdere aankopen te verhogen.

Voor onze samenwerking met Noony had het merk slechts een basale e-mailmarketingopzet via Klaviyo, die bovendien niet optimaal functioneerde. Ons project heeft dit landschap compleet veranderd. We hebben een strategie ontwikkeld gericht op de hele klantreis, Klaviyo volledig geconfigureerd en ingezet om 'buyers remorse' te verminderen en de frequentie van meerdere aankopen te verhogen.

de oprdracht

Wat we hebben gedaan

Noony's e-mailmarketing zat vast in de modder van onbenut potentieel. Er waren wel enkele basisflows aanwezig, maar deze waren niet effectief geconfigureerd en misten een doelgerichte strategie. Solid is na een strategische beoordeling aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een strategie en uitvoeren van volledige Klaviyo configuratie. Zo hebben we onder andere buyers remorse aangepakt om klanten gerust te stellen na hun aankoop, en daarmee spijtaankopen te verminderen aangezien deze regelmatig voorkomen in de sector.

uitgelicht

WELCOME FLOW

Aangezien veel klanten samenwonen met andere gezinsleden, was de missie voor ons duidelijk: klanten overtuigen om niet alleen voor henzelf een Noony te kopen, maar voor het hele gezin. Daarom richten we ons direct op het 'familiegevoel' in de welcome flow.

uitgelicht

CHECKOUT ABANDONMENT FLOW

Tijdige herinneringen om klanten te overtuigen het perfecte hoodie deken te kopen voordat ze ergens anders gaan winkelen!

uitgelicht

POST PURCHASE FLOW

Ontworpen om buyer's remorse te voorkomen en ervoor te zorgen dat klanten hun Noony écht gaan dragen, waardoor we de kans op ambassadeurs vergroten.

Roeland
Manager Noony

Voor ons merk Noony hadden we een e-mail en retentie strategie nodig, het uiteindelijke doel was de LTV verhogen door meer Noonies per persoon te verkopen. Dit is Solid gelukt met Klaviyo.

No items found.
No items found.
No items found.

Other Case Studies

Read more examples of how we helped companies with operations and automations.

Vrijblijvend gesprek?

Ewoud Uphof

Oprichter & Strateeg

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.

Retentie-marketing voor webwinkels met pit

Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.

Gericht op omzetgroei, niet gedacht vanuit één kanaal
Met 10 jaar ervaring in e-commerce zijn wij een krachtige partner in de executie
Wij snappen jouw branche en denken met je mee.