Organische acquisitie
Pakketten
Klaviyo Beheer
€
1500
Actief beheer van je Klaviyo account: huidige flows verbeteren, nieuwe flows bijbouwen en nieuwsbrieven versturen.
Klaviyo & Content 10 uur p/m
€
1500
Volledig Organisch
€
2500
Volledig pakket van Klaviyo flows, nieuwsbrieven, SEO optimalisatie en content creatie - blogs, social posts.
Op welk niveau bevind jij je?
Level 1 - Ongeorganiseerd en sporadisch
Je publiceert soms een blog en plaatst berichten op Instagram omdat dat zo 'hoort' als e-commerce organisatie, maar er zit geen duidelijke structuur in. Ook is er niemand verantwoordelijk voor het ontwikkelen van content en pakken jullie niet echt door.

Level 2 - Onderzoek en planning
Jullie doen onderzoek naar relevante zoekwoorden en zetten een contentplanning op. Meestal in de vorm van blogs. Wanneer het druk is, schiet het produceren van content er nog wel eens bij in. Ook worden resultaten (nog) niet geanalyseerd.

Level 3 - Analyse, optimalisatie en leadgeneratie
Jullie zetten in op organische acquisitie. Mensen binnen het team zijn overtuigd en het fundament staat. De geproduceerde content wordt geanalyseerd, geoptimaliseerd en jullie zetten strategieën in om de mailinglijst te vergroten. Die mailinglijst voorzie je wekelijks van interessante en transactionele content. Daarnaast wordt content gerecycled op verschillende kanalen en op elkaar afgestemd in de planning.

Level 4 - Focus
Organische acquisitie heeft de focus die ze verdient binnen jullie e-commerce organisatie. Er zijn mensen binnen het team of externe professionals die zich uitsluitend bezighouden met het ontwikkelen van content voor jullie webshop. Het aantal volgers en de omvang van je mailinglijsten groeit, evenals de omzet vanuit organische acquisitie.

Level 5 - Solide Organische Acquisitie
Jullie begrijpen dat organische acquisitie een belangrijk onderdeel is van een complete e-commerce strategie. Er worden contentstrategieën opgezet voor verschillende kanalen, jullie e-mail marketing heeft topprioriteit en het aantal maandelijkse websitebezoekers groeit hard. De omzet uit zowel nieuwe als bestaande klanten stijgt hard.

De onderdelen van
Organische acquisitie
Met deze diensten helpen wij jou naar the next level in e-commerce succes.
De onderdelen van
Organische acquisitie
Haal meer rendement uit organische acquisitie.
In competitieve markten wint organische acquisitie de strijd voor jouw webshop. Zorg ervoor dat je als eerste wordt gezien door potentiële klanten die op zoek zijn naar producten. Hoe meer kwalitatieve leads jouw webshop naar zich toe trekt, hoe meer betalende klanten dat oplevert. Zodra je een goede fundering hebt staan voor organische acquisitie, gaat het vliegwiel draaien. Met organische acquisitie door Solid Growth zetten we dat fundament op zodat jouw webshop klaar is voor exponentiële groei via organische kanalen.
- We bouwen de onmisbare e-commerce funnels in Klaviyo zodat jij alles uit e-mail marketing haalt en je omzet stijgt.
- We doen uitgebreid onderzoek naar kansen op het gebied van SEO en stellen een uitgekiend plan op waarmee jij het van de concurrent wint.
- Dat plan laten we weer aansluiten op de social content en contentmarketing strategie die we voor je creëren. Door je marketinguitingen te stroomlijnen, zorgen we voor herkenning en meer verkopen.
- We nemen je team mee in dit proces en brengen rust door in ritmes te werken.
Solid Growth is het verlengstuk van je marketing. Wij leggen het fundament voor exponentiële e-commerce groei.
Ben jij klaar voor een Solide fundament en exponentiële groei?
Neem vrijblijvend contact op om te bespreken wat we voor jouw webshop kunnen betekenen.
Ultieme handleiding: leverbaarheid e-mails voor e-commerce.
Het verhogen van de leverbaarheid van e-mails is niet lastig. Neem deze handleiding door, pas de tips toe en haal meer omzet uit e-mail marketing als webwinkel.
12 verbeterpunten voor effectievere e-mail onderwerpregels
In deze blog delen we twaalf verbeterpunten waarmee webwinkels hun open rate (openingspercentage) moeiteloos verhogen.
E-mail marketing segmentatie voor e-commerce: uitleg + tips
Segmentatie in e-mail marketing is hét ingrediënt voor succes. In deze blog geven we je uitleg, ontdek jij hoe je het toepast en ontvang je praktische tips om succes te behalen.