Pakketten

Klaviyo Beheer

1500

Actief beheer van je Klaviyo account: huidige flows verbeteren, nieuwe flows bijbouwen en nieuwsbrieven versturen.

Flow Optimalisatie
Uitbouwen van flows
Nieuwe flows toevoegen
Nieuwsbrief planning
Nieuwsbrief creatie

Klaviyo & Content 10 uur p/m

1500

Flow Optimalisatie Klaviyo
Nieuwsbrieven Klaviyo
10 uur content creatie (SEO/Content/Email)

Volledig Organisch

2500

Volledig pakket van Klaviyo flows, nieuwsbrieven, SEO optimalisatie en content creatie - blogs, social posts.

Volledig pakket van Klaviyo flows
SEO optimalisatie
content creatie - blogs, social posts.

Op welk niveau bevind jij je?

Level 1 - Ongeorganiseerd en sporadisch

Je publiceert soms een blog en plaatst berichten op Instagram omdat dat zo 'hoort' als e-commerce organisatie, maar er zit geen duidelijke structuur in. Ook is er niemand verantwoordelijk voor het ontwikkelen van content en pakken jullie niet echt door.

solid score aanvragen
Benieuwd op welk level jij zit? Vraag jouw gratis Solid Score aan.
Organische acquisitie

Level 2 - Onderzoek en planning

Jullie doen onderzoek naar relevante zoekwoorden en zetten een contentplanning op. Meestal in de vorm van blogs. Wanneer het druk is, schiet het produceren van content er nog wel eens bij in. Ook worden resultaten (nog) niet geanalyseerd.

Benieuwd op welk level jij zit? Doe de Solid Quiz.
Doe de solid quiz
Organische acquisitie

Level 3 - Analyse, optimalisatie en leadgeneratie

Jullie zetten in op organische acquisitie. Mensen binnen het team zijn overtuigd en het fundament staat. De geproduceerde content wordt geanalyseerd, geoptimaliseerd en jullie zetten strategieën in om de mailinglijst te vergroten. Die mailinglijst voorzie je wekelijks van interessante en transactionele content. Daarnaast wordt content gerecycled op verschillende kanalen en op elkaar afgestemd in de planning.

Benieuwd op welk level jij zit? Doe de Solid Quiz.
Doe de solid quiz
Organische acquisitie

Level 4 - Focus

Organische acquisitie heeft de focus die ze verdient binnen jullie e-commerce organisatie. Er zijn mensen binnen het team of externe professionals die zich uitsluitend bezighouden met het ontwikkelen van content voor jullie webshop. Het aantal volgers en de omvang van je mailinglijsten groeit, evenals de omzet vanuit organische acquisitie.

Benieuwd op welk level jij zit? Doe de Solid Quiz.
Doe de solid quiz
Organische acquisitie

Level 5 - Solide Organische Acquisitie

Jullie begrijpen dat organische acquisitie een belangrijk onderdeel is van een complete e-commerce strategie. Er worden contentstrategieën opgezet voor verschillende kanalen, jullie e-mail marketing heeft topprioriteit en het aantal maandelijkse websitebezoekers groeit hard. De omzet uit zowel nieuwe als bestaande klanten stijgt hard.

Benieuwd op welk level jij zit? Doe de Solid Quiz.
Doe de solid quiz
Organische acquisitie

De onderdelen van

Organische acquisitie

Haal meer rendement uit organische acquisitie.

In competitieve markten wint organische acquisitie de strijd voor jouw webshop. Zorg ervoor dat je als eerste wordt gezien door potentiële klanten die op zoek zijn naar producten. Hoe meer kwalitatieve leads jouw webshop naar zich toe trekt, hoe meer betalende klanten dat oplevert. Zodra je een goede fundering hebt staan voor organische acquisitie, gaat het vliegwiel draaien. Met organische acquisitie door Solid Growth zetten we dat fundament op zodat jouw webshop klaar is voor exponentiële groei via organische kanalen.

  • We bouwen de onmisbare e-commerce funnels in Klaviyo zodat jij alles uit e-mail marketing haalt en je omzet stijgt.
  • We doen uitgebreid onderzoek naar kansen op het gebied van SEO en stellen een uitgekiend plan op waarmee jij het van de concurrent wint.
  • Dat plan laten we weer aansluiten op de social content en contentmarketing strategie die we voor je creëren. Door je marketinguitingen te stroomlijnen, zorgen we voor herkenning en meer verkopen.
  • We nemen je team mee in dit proces en brengen rust door in ritmes te werken.

Solid Growth is het verlengstuk van je marketing. Wij leggen het fundament voor exponentiële e-commerce groei.

Ben jij klaar voor een Solide fundament en exponentiële groei?

Neem vrijblijvend contact op om te bespreken wat we voor jouw webshop kunnen betekenen.

Ultieme handleiding: leverbaarheid e-mails voor e-commerce.

Teardown
Blog
Ultieme handleiding: leverbaarheid e-mails voor e-commerce.

Het verhogen van de leverbaarheid van e-mails is niet lastig. Neem deze handleiding door, pas de tips toe en haal meer omzet uit e-mail marketing als webwinkel.

9/3/23
25 minuten

12 verbeterpunten voor effectievere e-mail onderwerpregels

Teardown
Blog
12 verbeterpunten voor effectievere e-mail onderwerpregels

In deze blog delen we twaalf verbeterpunten waarmee webwinkels hun open rate (openingspercentage) moeiteloos verhogen.

28/1/23
6 minuten

E-mail marketing segmentatie voor e-commerce: uitleg + tips

Teardown
Blog
E-mail marketing segmentatie voor e-commerce: uitleg + tips

Segmentatie in e-mail marketing is hét ingrediënt voor succes. In deze blog geven we je uitleg, ontdek jij hoe je het toepast en ontvang je praktische tips om succes te behalen.

25/1/23
14 minuten