Schedule a meeting

Transformeer kijkers in kopers: hogere conversie én upsell bijpassende accessoires

Wij elimineren klanttwijfel en stimuleren aankopen, van grote meubels tot kleine decoratie. Verhoog je conversieratio met onze doelgerichte e-mailstrategieën.

Prettige samenwerking met Solid Growth

Evelien
CEO Perfecthomeshop
Interieur

Voordelen voor

Interieur

webwinkels

Onze dienstverlening is gekoppeld aan jouw succes: we richten ons op de onderdelen van duurzame e-commerce groei: hogere conversie, meer herhaal-aankopen, een hogere orderwaarde en loyale klanten.

Wij transformeren jouw e-mails tot inspiratiebronnen die de consument aanzetten tot aankopen.
Verhoog je conversie door gerichte campagnes rondom accessoires en andere mogelijke upsells.
Consistente en aantrekkelijke e-mail designs die jouw merkidentiteit onderstrepen.
Onze werkwijze maakt je minder afhankelijk van acquisitie-kanalen
Wij bieden meetbare resultaten die je return on investment direct verbeteren.

Uitdagingen van

Interieur

webwinkels

challenge

Jouw potentiële klanten nemen graag de tijd. Met veel beschikbare opties is het verleidelijk om van de ene webwinkel naar de andere te hoppen, op zoek naar dat perfecte meubelstuk op een druilerige middag.

Terwijl ze zoeken en vergelijken, kan het enthousiasme voor een oorspronkelijk gekozen woonitem (dat van jou) afnemen, wat leidt tot gemiste verkoopkansen. De uitdaging ligt niet alleen in het aantrekken van nieuwe klanten, maar ook in het vasthouden van hun aandacht en het overtuigen om de aankoop direct bij jou te doen.

challenge

Voor de interieurwebwinkel mét showroom is de uitdaging groot: hoe zorg je ervoor dat de beleving in de showroom naadloos overloopt in de online winkelervaring? En als je geen showroom hebt, hoe breng je dan die echte, tastbare ervaring over op online bezoekers? Het is een kunst om in beide omgevingen, dus zowel offline als online, dezelfde beleving en vertrouwen te geven.

In een markt waar herhaalaankopen minder vanzelfsprekend zijn, kan een sterke samenhang tussen offline en online het verschil maken voor je retentie. En juist daar worstel jij mee.

challenge

In de wereld van interieur is het bijhouden van de laatste trends en seizoensgebonden veranderingen een constant spel van aanpassen en anticiperen. Het ene moment zijn industriële designs helemaal in, het volgende seizoen draait het allemaal om minimalisme.

Deze schommelingen, in combinatie met seizoensgebonden pieken en dalen in de vraag, vormen een uitdaging voor je voorraadbeheer en omzet. Een misstap of verkeerde inschatting kan leiden tot overtollige voorraad en gemiste verkoopkansen. Daarom is een flexibele en adaptieve marketingstrategie essentieel. Hoe blijf je vooroplopen?

voorbeelden

Inspiratie voor

Interieur

Stone & Tile Company

Interieur

Stone & Tile Company biedt tegels aan voor zowel binnen- als buitenshuis in het Verenigd Koninkrijk. Gekenmerkt door uitstekende prijzen in combinatie met een uitmuntende klantenservice.

Perfecthomeshop

Interieur

Perfecthomeshop biedt betaalbare meubels en woonaccessoires aan via een eigen webshop. Ze leveren aan consumenten, maar ook aan (kleine) bouwbedrijven voor de herinrichting van woningen.

Prettige samenwerking met Solid Growth
Evelien
CEO Perfecthomeshop
klaviyo setup

Account Configuratie

Start
Groei
Retentie
Nieuw Klaviyo account inrichten volgens best practices
Flow: Welcome Series

Enkele Welcome Series + pop-up

Dubbele Welcome Series aan de hand van klant-keuze, e.g. women's vs men's clothing

Meerdere pop-ups en welcome series aan de hand van bestsellers

Flow: Checkout

Simpele checkout

Split op basis van AOV

Uitgebreide checkout flow om winst te maximaliseren

Flow: Browse Abandonment

Simpele browse abandonment flow

Split op basis van marge van producten

Uitgebreide browse abandonment met segmentatie

Flow: Post Purchase

Thank you flow

Thank You + Review vragen

Thank You + Review + Cross-sell & Up-sell

Prachtig vormgegeven e-mails
Content creatie
Opstartkosten

€1.500

€3.000

€4.500

klaviyo campaigns

Nieuwsbrieven

Start
Groei
Retentie
Nieuwsbrieven per maand

1

2

4

Prachtig vormgegeven e-mails
Content creatie
Groei van nieuwsbrief lijst

1 pop-up (custom design)

2 pop-ups (A/B test)

Vergaande segmentatie in pop-ups

Prijs per maand

€150 per maand

€300 per maand

€600 per maand

klaviyo optimalisatie

Flow Optimalisatie

Start
Groei
Retentie
Flow Optimalisatie

4 uur account optimalisatie

8 uur account optimalisatie

20 uur account optimalisatie

A/B testen bestaande e-mails
Nieuwe e-mails toevoegen aan flows
Surveys
Klantwaarde Verhogen (Lifetime Value)
Concurrentie-onderzoek
Loyaliteitsprogramma
Segmentatie flows

Op basis van aankoop-proces

Aankoopfrequentie +
Product gekocht

Hyper-personalisatie

Uurtarief

€100 ex BTW

€100 ex BTW

€100 ex BTW

Prijs per maand

€400 per maand ex BTW

€800 per maand ex BTW

€2.000 per maand ex BTW

Vrijblijvend gesprek?

Koen van Hooren

Co-founder

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.

Retentie-marketing voor webwinkels met pit

Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.

Gericht op omzetgroei, niet gedacht vanuit één kanaal
Met 10 jaar ervaring in e-commerce zijn wij een krachtige partner in de executie
Wij snappen jouw branche en denken met je mee.
tips

Tips voor

Interieur

webwinkels

Optimaliseren van de retourervaring voor interieurwebwinkels

blog
Koen van Hooren

Ontdek hoe het optimaliseren van het retourproces niet alleen de klanttevredenheid verhoogt, maar ook bijdraagt aan klantloyaliteit. Inclusief tools en best practices voor interieurwebwinkels.

Lees artikel
5 minuten

5 strategieën om de retentie en klantloyaliteit van je interieurwebwinkel te verbeteren

blog
Koen van Hooren

Dompel jezelf onder in 5 krachtige strategieën die de retentie en loyaliteit voor je interieurwebwinkel naar een hoger niveau tillen. Maak van passanten vaste klanten en laat je omzet groeien!

Lees artikel
8 minuten

Waarom je verlaten winkelwagen flow langer moet zijn dan één e-mail

blog
Koen van Hooren

Ontdek waarom je na een verlaten winkelwagen meer dan één e-mail moet sturen als webwinkel. Doe kennis op en verhoog je omzet via e-mailmarketing.

Lees artikel
5 minuten