Transformeer kijkers in kopers: hogere conversie én upsell bijpassende accessoires
Wij elimineren klanttwijfel en stimuleren aankopen, van grote meubels tot kleine decoratie. Verhoog je conversieratio met onze doelgerichte e-mailstrategieën.

Prettige samenwerking met Solid Growth


Voordelen voor
Interieur
webwinkels
Onze dienstverlening is gekoppeld aan jouw succes: we richten ons op de onderdelen van duurzame e-commerce groei: hogere conversie, meer herhaal-aankopen, een hogere orderwaarde en loyale klanten.
Uitdagingen van
Interieur
webwinkels
Jouw potentiële klanten nemen graag de tijd. Met veel beschikbare opties is het verleidelijk om van de ene webwinkel naar de andere te hoppen, op zoek naar dat perfecte meubelstuk op een druilerige middag.
Terwijl ze zoeken en vergelijken, kan het enthousiasme voor een oorspronkelijk gekozen woonitem (dat van jou) afnemen, wat leidt tot gemiste verkoopkansen. De uitdaging ligt niet alleen in het aantrekken van nieuwe klanten, maar ook in het vasthouden van hun aandacht en het overtuigen om de aankoop direct bij jou te doen.
Voor de interieurwebwinkel mét showroom is de uitdaging groot: hoe zorg je ervoor dat de beleving in de showroom naadloos overloopt in de online winkelervaring? En als je geen showroom hebt, hoe breng je dan die echte, tastbare ervaring over op online bezoekers? Het is een kunst om in beide omgevingen, dus zowel offline als online, dezelfde beleving en vertrouwen te geven.
In een markt waar herhaalaankopen minder vanzelfsprekend zijn, kan een sterke samenhang tussen offline en online het verschil maken voor je retentie. En juist daar worstel jij mee.
In de wereld van interieur is het bijhouden van de laatste trends en seizoensgebonden veranderingen een constant spel van aanpassen en anticiperen. Het ene moment zijn industriële designs helemaal in, het volgende seizoen draait het allemaal om minimalisme.
Deze schommelingen, in combinatie met seizoensgebonden pieken en dalen in de vraag, vormen een uitdaging voor je voorraadbeheer en omzet. Een misstap of verkeerde inschatting kan leiden tot overtollige voorraad en gemiste verkoopkansen. Daarom is een flexibele en adaptieve marketingstrategie essentieel. Hoe blijf je vooroplopen?
Tactieken voor
Interieur
webwinkels
Inspiratie voor
Interieur
Account Configuratie
Enkele Welcome Series + pop-up
Dubbele Welcome Series aan de hand van klant-keuze, e.g. women's vs men's clothing
Meerdere pop-ups en welcome series aan de hand van bestsellers
Simpele checkout
Split op basis van AOV
Uitgebreide checkout flow om winst te maximaliseren
Simpele browse abandonment flow
Split op basis van marge van producten
Uitgebreide browse abandonment met segmentatie
Thank you flow
Thank You + Review vragen
Thank You + Review + Cross-sell & Up-sell
€1.500
€3.000
€4.500
Nieuwsbrieven
1
2
4
1 pop-up (custom design)
2 pop-ups (A/B test)
Vergaande segmentatie in pop-ups
€150 per maand
€300 per maand
€600 per maand
Flow Optimalisatie
4 uur account optimalisatie
8 uur account optimalisatie
20 uur account optimalisatie
Op basis van aankoop-proces
Aankoopfrequentie +
Product gekocht
Hyper-personalisatie
€100 ex BTW
€100 ex BTW
€100 ex BTW
€400 per maand ex BTW
€800 per maand ex BTW
€2.000 per maand ex BTW
Vrijblijvend gesprek?

We stellen je vragen om te zien waar de kansen liggen, welk pakket bij jouw situatie past en of er een match is tussen ons.
Retentie-marketing voor webwinkels met pit
Laat ons je helpen om de retouren te verlagen, herhaal-aankopen te verhogen en dus op een structurele manier je omzet te laten groeien.

Tips voor
Interieur
webwinkels
Optimaliseren van de retourervaring voor interieurwebwinkels
Ontdek hoe het optimaliseren van het retourproces niet alleen de klanttevredenheid verhoogt, maar ook bijdraagt aan klantloyaliteit. Inclusief tools en best practices voor interieurwebwinkels.
5 strategieën om de retentie en klantloyaliteit van je interieurwebwinkel te verbeteren
Dompel jezelf onder in 5 krachtige strategieën die de retentie en loyaliteit voor je interieurwebwinkel naar een hoger niveau tillen. Maak van passanten vaste klanten en laat je omzet groeien!
Waarom je verlaten winkelwagen flow langer moet zijn dan één e-mail
Ontdek waarom je na een verlaten winkelwagen meer dan één e-mail moet sturen als webwinkel. Doe kennis op en verhoog je omzet via e-mailmarketing.